Reklam
Bugun...
Reklam
Reklam


İhracatta Müşteri Bulma Yöntemleri
DIŞ PAZARLARDA MÜŞTERİ BULMANIN İNCELİKLERİ UTSO’DA ANLATILDI

İhracatta Müşteri Bulma Yöntemleri
+ -

Rekabet koşullarının giderek zorlaştığı günümüzde, şirketler gelişimlerini hızlandırmak için ihracata yöneliyor. İhracata başlayan her firmanın en büyük endişesi ise hangi ülkeye satış yapmalıyım ve müşteri nerden bulabilirim.

Her firmanın gündeminde olan bu konu için Uşak Ticaret ve Sanayi Odası (UTSO) ve Denizli İhracatçılar Birliği (DENİB) ortaklaşa ‘’İhracatta Müşteri Bulma Yöntemleri’’ eğitimi gerçekleştirdi. Eğitim, firma sahipleri başta olmak üzere üst düzey yöneticileri, satış-pazarlama ile ihracat departmanın da görev yapan kişilerin katılımıyla UTSO Salonu'nda gerçekleştirildi.

Eğitmen Ümit Osman Yılmaz, hangi ülkede hangi sektörde olursa olsun ‘’Müşteri Değer Satın Alır’ bu bilinçle ürün ve hizmetlerimizi müşterinin güvenirliliğini kazanarak pazarlamalı ve satmalıyız diyerek pazarlamanın temel öğretilerinden sayılan 4P ve 4C yaklaşımlarını anlattı. İkinci bölümde ise ihracatta hedef pazar nasıl seçilir?, Hedef pazarda alıcılar nasıl bulunur? Masa başı araştırma/sahada araştırmanın püf noktaları, Firmalar ile pazarlık yöntemleri ve İhracatta doğru satış kanalları nelerdir konu başlıklarını değindi.

Doğru bilginin ve eğitimin Türkiye’nin ihracat hedefine ulaşmada en önemli adımlardan olduğunu vurgulayan Yılmaz son bölümde katılımcılardan gelen sorulara cevap verdi.






YORUMLAR

Henüz Yorum Eklenmemiştir.Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.

YORUM YAZ



İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER HABERLER
FOTO GALERİ
ÇOK OKUNAN HABERLER
VİDEO GALERİ
YUKARI