
Programda konuşan Kaymakam Coşkunaslan, görev yaptığı süre boyunca muhtarlarla uyum ve iş birliği içerisinde çalıştıklarını belirterek, vatandaşların talep ve ihtiyaçlarının karşılanmasında muhtarların önemli bir sorumluluk üstlendiğini ifade etti.
Köylerin sesi olan muhtarlara samimi ev sahiplikleri ve nazik düşünceleri için teşekkür eden Coşkunaslan, Ulubey’e ve ilçe halkına hizmet etme gayretiyle yürüttükleri süreçte muhtarların destek ve katkılarının büyük önem taşıdığını vurguladı.
Düzenlenen veda programının kendisi için anlamlı bir hatıra olarak kalacağını dile getiren Coşkunaslan, tüm muhtarlara görevlerinde başarılar dileyerek teşekkürlerini iletti.
Program, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.














