
Vali Kartal, sıcak karşılamalarından ve göstermiş oldukları misafirperverlikten dolayı Kütahya Valisi Işın’a teşekkürlerini iletti. Görüşmede, iller arasındaki mevcut ilişkilerin geliştirilmesi ve ortak projeler üzerinde istişarelerde bulunulduğu ifade edildi.














