
Törende, gençlerin ortaya koyduğu yenilikçi projelerin yanı sıra ekip ruhu ve geleceğe yön verme konusundaki cesaretleri katılımcılar tarafından takdirle karşılandı. Etkinlikte, projeleriyle yarışmaya katılan tüm öğrenciler, onlara rehberlik eden danışman öğretmenler, okul müdürleri ve tüm eğitim camiası tebrik edildi.
Geleceğe Yatırım Vurgusu
Organizasyonun hayata geçirilmesinde emeği geçen Uşak Valiliği, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, TOBB Uşak Genç Girişimciler Kurulu ve jüri üyelerine teşekkür edilen törende, gençlerin fikirlerine alan açmanın şehrin geleceğine yapılan en değerli yatırım olduğu vurgulandı. "GelecekSen 2026" kapsamında, gençlerin potansiyeline olan inanç yinelenerek, onların üretim ve iş dünyasıyla buluşturulmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği mesajı verildi.














